Thursday, October 20, 2016

123 Handel Stelsel Pdf

Forex strategie 4 (Gewone 1-2-3 swaaie) Deur Edward Revy op 28 Februarie 2007 - 15:30. En hier is ons weer praat oor die strategie wat die toets van die tyd deurstaan. Dit forex metode is gebaseer op dieselfde studie van die definisie van ondersteuning en weerstand vlakke en handel oor die feit van hul oortreding. A handel setup vereis slegs 'n oop kaart en geen beperkings vir die geldeenheid of tydsberekening voorkeure. Toegang reëls: Sodra die prys maak dit deur die spilpunt Line - gesaai wit streep op die onderstaande figuur (opgestel deur gebruik te maak van die nuutste prys piek) - en sluit bo (vir uptrend) of onder (vir verslechtering neiging) die lyn te koop / dienooreenkomstig te verkoop. Uitgang reëls: nie ingestel. Dit kan egter uitgang gevind word met behulp van Fibonacci-metode of handelaars kan die afstand tussen punt 2 en punt 3 meet en projekteer dit op die grafiek vir uitgang. Toevoegings: as 'n bykomende hulpmiddel handelaars MACD kan gebruik (12, 26, 9). Die reëls vir toelating sal dan volgende wees - laat neem 'n sell orde: Wanneer MACD lyne afwaarts steek, kyk jy vir 1-2-3 opset om te vorm. Wanneer die prys begin aanval op die spilpunt Line jy seker dat MACD is steeds te koop verkope af (twee lyne op pad af). Sodra die prys sluit onder die spilpunt Line plek Sell orde. Dieselfde grafiek: MACD (12, 26, 9) is added. How om die 123-strategie gebruik effektief Ek dink wat sal werk: Jy lyk asof jy net op soek na iets wat sal werk en begin om dit te laat werk nou. Wat tyd kyk jy As jy op soek is na 'n hoër tydraamwerke, sou ek kyk na Jackos forex huis van pyn draad, die James 16 grafiek draad (Ek gebruik net die pen bars uit nie, maar dit is 'n awesome stelsel), en die Trend Trading grafiek draad. Jy kan dit vind deur die gebruik van die soektog. As jy op soek is na 'n laer tydsraamwerke: Jy kan die stelsel II probeer, THV (baie soliede stelsel) my persoonlike is die Forex Force. As jy gaan om kleiner tydsraamwerke te doen, neem jou tyd en ken 1 paar, 1 keer raam, en 1 inskrywing amp hoe om af te sluit. Ek wil ook opkyk Ronald Rayguns muntstuk flip om te werk aan jou uitgange, IMHO dis die belangrikste ding van die saak. 'N Vrou ry my om te drink, en Ek het vergeet om haar te bedank: cool: Ek gebruik 'n 123 stelsel wat ek saam GRANULATEN EN SOMMIGE. Ek handel dit winsgewend. Ek sal jou 'n kort blik op dit te gee en as jy meer wil weet oor dit gerus om my te laat weet hoor. Ek gebruik dit op die 15 minute tyd raam. Ek gebruik TD dui op make-up die 123 patroon. Ek kyk vir 'n lang ambagte wanneer die mark gaan kort en kort ambagte wanneer die mark beweeg het. Ek neem die handel 1 pit van die hoë / lae van die 2. Ek agter die stop as die mark beweeg op / af. Laat my weet as jy belangstel om meer daaroor is. Die meeste van Vic Sperandios dinge is interessant, die meeste handelaars nie verstaan ​​123s gebeur op groot keerpunte (vir die TF jy handel). Ek gebruik 'n 123 stelsel wat ek saam GRANULATEN EN SOMMIGE. Ek handel dit winsgewend. Ek sal jou 'n kort blik op dit te gee en as jy meer wil weet oor dit gerus om my te laat weet hoor. Ek gebruik dit op die 15 minute tyd raam. Ek gebruik TD dui op make-up die 123 patroon. Ek kyk vir 'n lang ambagte wanneer die mark gaan kort en kort ambagte wanneer die mark beweeg het. Ek neem die handel 1 pit van die hoë / lae van die 2. Ek agter die stop as die mark beweeg op / af. Laat my weet as jy belangstel om meer daaroor is. hi, wat bedoel jy met TD punte. is dit 'n indi dat die 123 punte wat ek gebruik 'n 123 stelsel wat ek saam GRANULATEN EN SOMMIGE merk. Ek handel dit winsgewend. Ek sal jou 'n kort blik op dit te gee en as jy meer wil weet oor dit gerus om my te laat weet hoor. Ek gebruik dit op die 15 minute tyd raam. Ek gebruik TD dui op make-up die 123 patroon. Ek kyk vir 'n lang ambagte wanneer die mark gaan kort en kort ambagte wanneer die mark beweeg het. Ek neem die handel 1 pit van die hoë / lae van die 2. Ek agter die stop as die mark beweeg op / af. Laat my weet as jy belangstel om meer daaroor is. Hey Golfer: Ek het gewonder of jy enige ander aanwysers gebruik, dit wil sê bewegende gemiddelde, net gaan lank prys bo, ens of wil net gebruik maak van die 1,2,3, opgestel asof. Ek was op Skype vanoggend, het ek mis jou of het jy net nie op Dankie vir jou antwoord en het 'n groot naweek. Ek gebruik 'n 123 stelsel wat ek saam GRANULATEN EN SOMMIGE. Ek handel dit winsgewend. Ek sal jou 'n kort blik op dit te gee en as jy meer wil weet oor dit gerus om my te laat weet hoor. Ek gebruik dit op die 15 minute tyd raam. Ek gebruik TD dui op make-up die 123 patroon. Ek kyk vir 'n lang ambagte wanneer die mark gaan kort en kort ambagte wanneer die mark beweeg het. Ek neem die handel 1 pit van die hoë / lae van die 2. Ek agter die stop as die mark beweeg op / af. Laat my weet as jy belangstel om meer daaroor is. Hi Golferguy: Wil jy so goed om te verduidelik watter soort sleep stop en uitgange wat jy gebruik. Ive is die handel FEBS metode op die 5 minute, maar dit is 'n bietjie te vinnig vir my, wil om te kyk na 15 minute tyd raam. Thanks.123 Patroon EA geword April 2009 Status: Lid van 94 Posts Let wel hierdie EAS basiese logika is gesteel en verkoop sonder toestemming gebruik te maak van die naam USDBOT. Ek beveel aan dat jy 'n terugbetaling onmiddellik uit Clickbank kry as jy USDBOT gekoop. Die oorspronklike EA is en altyd sal hier vrylik beskikbaar wees. Oorspronklike Pos: Welkom Ek het talle gesprekke wat hier met betrekking tot die klassieke 82201238221 of 8220ABC8221 opstel gesien. Wel, ek wil u bekend te stel aan 'n EA dat die 123 setup met 'n goeie akkuraatheid eintlik volg. Ek noem dit die Opto123 EA. Groot krediet gaan aan Ronald Raygun wat hard gewerk het om die logika van die ZigZag aanwyser kodeer. Ek moet ook melding te gee aan MatrixeBiz vir sy werk aan die verskeie TP8217s. Danksy julle albei het ek gepos 3 pdf artikels vir diegene wat wil om te leer wat die opstel is of moet 'n geheue opknappingskursusse. Neem asseblief die tyd om dit te lees sodat dit nie hierdie draad vul met newbie vrae. Die 123 setup is mees betroubare op die daaglikse tydraamwerk en die MT4 ZigZag aanwyser blyk te werk die beste wanneer ingestel om (2,1,1). Ek het my stel lêer geplaas in die ritssluiter. Dit stel lêer won8217t werk op alle pare 8211 probeer om dit op EU en UJ te begin. Die EA is vir die opstel van 'n 4 syfer makelaar, so voeg 'n ekstra nul vir 5-syfer makelaars (dws. 250 25 pitte). Aangesluit April 2009 Status: Lid van 94 poste hier is 'n verduideliking van sommige van die instellings vir Opto123: Pipbuffer pas beginpunt (punt 2) deur 'n sekere aantal pitte. As jy lees in die artikels wat ek hierbo gepos, die EA gaan 'n handel wanneer die prys gaan verby punt 2. Hierdie instelling pas die inskrywing relatief tot punt 2. 'n positiewe getal beteken dat die prys sal moet punt 2 oortref en betree later as normaal. 'N negatiewe getal beteken dat die handel sal daaroor gevoer word nie voordat die prys bereik punt 2. Onthou om 'n ekstra nul te skryf vir 5-syfer makelaars. UsePartialClose opstel ware sal aktiveer sluiting deel van 'n handelsmerk met die onderstaande ClosefromInitialLotSize instellings opstel ware sal 'n persentasie van die aanvanklike baie grootte sluit, eerder as 'n persentasie van die oorblywende lot grootte PipTarget1 wanneer wins (in pitte) hierdie bedrag, die gespesifiseerde persentasie van baie bereik gesluit sal wees (CloseLotsPercentage1) en jy kan die stop verlies sowel beweeg (moveSL1). Jy kan dit doen tot 4 keer 'n oorblywende baie oop sal die harde TP volg. Voorbeeld: Ek gebruik 'n 5-syfer makelaar. My Neem Wins is ingestel op 4000 en 1000 handel 1 lot. Ek aktiveer gedeeltelike naby aan ware. My eerste pit teiken is ingestel op 20 pitte (tik 200 in EA), sodat die EA 25 persent van die handel (0,25 baie) sal sluit en beweeg die stop verlies tot 50 pitte (tik 500 in EA). Die tweede pit teiken is ingestel op 40 pitte en sal 'n ander 25 persent te sluit van die aanvanklike 1 baie handel as ClosefromInitialLotSize waar gestel. Die derde doelwit is om 100 pitte en sluit nog 20 persent. Die vierde doelwit is 200 pitte en sluit nog 20 persent. Aangesien slegs 90 persent van die aanvanklike handel gesluit, sal die laaste 10 persent (0,1 baie in hierdie geval) die harde aanvanklike TP (wat 400 pitte was) volg. Aangesluit April 2009 Status: Lid van 94 Posts Ek wil graag sekere toevoegings verder te ontwikkel om die EA te maak dit beter, veral wanneer 'n handel te verlaat. Miskien is daar 'n programmeerder wat bereid is om meer tyd te sit in hierdie sodat ons dit kan toets. 1. As jy lees in die artikels hierbo, een voorgestel metode van die neem voordeel is om die afstand te voeg vanaf punt 1 en 2 tot punt 3. Dus, as punt 1 1,5000 en punt 2 1,5200 en punt 3 1,5150, wanneer die tendens terug gaan voort om 1,5200 weer sou ons by 1,5200 betree en TP sal 1,5300 wees. (200 pitte by punt 3 van 1,5100). Let op hierdie is dieselfde as 'n Fibonacci uitbreiding waar TP is 100-vlak. 2. Nog 'n TP metode is om die afstand te voeg vanaf punt 2 en 3 tot punt 2. Dus, as punt 1 1,5000 en punt 2 1,5200 en punt 3 1,5150, wanneer die tendens weer voort terug afgelope punt 2, het ons by 1,5200 sou betree en TP sou wees 1,5250 (50 pitte by punt 2 van 1,5100). 3. Mag stel ander filters / aanpassings soos die ontleding van die grootte van die nadeel / retracement (punt 2-3 afstand) en vergelyk dit met die aanvanklike swaai (punt 1-2 afstand). As 'n sekere verhouding voldoen, neem dan die handel. 4. Mag voeg 'n martingale muliplier. 5. Sliding SL-tendenslyn uit punt 1 punt 3 en die stop verlies beweeg langs hierdie tendenslyn as daaropvolgende kerse getrek. Lidmaatskap herroep geword Nov 2008 279 Posts Het jy enige volledige beskrywing / handleiding vir jou EA. Aangesluit Junie 2008 Status: wanman 9 Posts ok, siek backctest..is dit werk beide vir demo amp livetq. Kommersiële lid geword Jun 2009 358 Posts Ive belangstel in die 123 opset vir 'n rukkie. Siek geniet die lees van die PDFs, goed om 'n paar vordering met hierdie metode te sien. Aangesluit April 2009 Status: Lid van 94 Posts Ive is wat belangstel in die 123 opset vir 'n rukkie. Siek geniet die lees van die PDFs, goed om 'n paar vordering met hierdie metode te sien. Ja, dit lyk asof daar 'n hele paar strategieë gebruik te maak van die 123-strategie - soos quotThe Stelsel II - Met Ironyquot hier gevind: www. forexfactory / showthreadt80290 En Im seker ander sal maniere om hierdie opstelling te implementeer in hul handel strategieë en meer winsgewend Welkom Ek vind het talle gesprekke wat hier met betrekking tot die klassieke 123 of ABC opstel gesien. Baie mense het probeer om 'n EA wat nie die geval verf te maak. Wel, ek wil u bekend te stel aan 'n EA dat die 123 setup met 'n goeie akkuraatheid eintlik volg. Ek noem dit die Opto123 EA. Groot krediet gaan aan Ronald Raygun wat hard gewerk het om die logika van die ZigZag aanwyser kodeer. Ek moet ook melding te gee aan MatrixeBiz vir sy werk aan die verskeie TPs. Danksy julle albei het ek gepos 3 pdf artikels vir diegene wat wil om te leer wat. Kan jy asseblief berei die stel lêer vir 5-syfer makelaar. Vind dit moeilik om set. Trader Vic 123 Terugskrywing Patroon Setup 1. tendens lyn gebreek 2. laer hoog in 'n uptrend, of 'n hoër lae in 'n verslechtering neiging. 3. breek onder die vorige laagtepunt in 'n uptrend, of bo die vorige hoogtepunt in 'n verslechtering neiging By punt 3 die ommekeer is bevestig en everybodys broer raak kort. 'N stop lopie volg dikwels weer toets die penetrasie by punt 3. Vinniger handelaars kan van korte kry by die X, of selfs nader aan die 2 gebaseer op ander aanwysers (divergensie, Fibonacci retracement, Bollinger groep raak, ens) die materiaal vervat in hierdie paneel kopiereg deur DaCharts klik grafiek om te vergroten klik om te vergroot grafiek wonderwerke verwag, hulle is oral. God is goed al die tyd Algerië Andorra Angola Anguilla Argentinië Armenië Aruba Oostenryk Australië Azerbeidjan Bahamas Bahrein Bangladesj Barbados Wit-Rusland België Bermuda Bolivia Bosnië. en. Herzegovina Botswana Brazil Brunei. Darussalaam Bulgarye Burkina. Faso Kambodja Kanada Kaaiman. Eilande Chili China, Colombia Costa. Rica Cocos. (Keeling). Eilande Cote. DIvoire. (Ivory. Coast) Tsjeggiese. Republiek Kroasië. (Hrvatska) Cypru s Demokratiese. Republiek. van. die. Kongo Denemarke Dominikaanse. Republiek Ecuador El. Salvador Estland Egipte Ekwatoriaal. Guinee Faroe. Islanda Fidji Finland Frankryk Franse. Polynesia Gaboen Gambië Duitsland Ghana Gibralta Griekeland Grenada Guadeloupe Guatelma Guyana Honduras Hong. Kong Hongarye Ysland Indië Indonesië Iran Ierland Israel Italië Jamaica Japan Jordan Kazakhstan Kenia Koeweit Kirgisië Letland Libanon Libië Liechtenstein Litaue Luxemburg Macau Republiek. van. Macadonia Maleisië Maldives Malta Martinique Mauritius Mauritanië Mexico Moldawië Monaco Mongolië Marokko Mosambiek Myanmar Namibië Nederland Nederland. Antille New. Caledonia Nieu. - Seeland. (Aotearoa) Nicaragua Nigerië Niue Noorweë Oman Pakistan Palestynse. Gebied Panama Papoea. Nuwe. Guinee Paraguay Peru Filippyne Pole Portugal Puerto. Rico Qatar Reunion Roemenië Russiese. Federasie Rwanda Saint. Kitts. en. Nevis Saint. Lucia Saint. Vincent. en. die. Grenadine San. Marino San. Salvador Santo. Domingo Saoedi. Arabië Senegal Serwië Seychelle Singapoer Slowakye. Republiek Slowenië Suid. Afrika Suid. Korea Spanje Sri. Lanka Swede Soedan Switserland Sirië Taiwan Tadjikistan Tanzanië Thailand Trinidad. en. Tobago Togo Tunisië Turkye Turks. en. Caicos. Eilande Tuvalu Uganda Oekraïne Uruguay United. Arabiese. Emirate Verenigde. Koninkryk Verenigde. Bepaal Uruguay Oesbekistan Vanuatu Venezuela Viëtnam Virgin. Eilande Jemen Yugoslavia Zambië ZimbabweProfit Skandeerder 'n suksesvolle handelaar Vandag Is jy op soek na handel idees wat jou opbrengs kan verhoog wil die beste toegang en uitgang punte te ontdek vir jou ambagte of net help bekragtiging van jou optel nie verder te kyk ndash Die Wins Skandeerder aangedryf deur benodig Recognia kan help. Dit bewys, kragtige, maklik-om-te gebruik belegging navorsing instrument is help beleggers en handelaars groei hul rykdom uitvoering maak nou is dit kan jou help, ook. Na probeer die Wins Skandeerder. youll ontdek hoe maklik dit is om jou winste te maksimeer en kry in die wen ambagte. Dit maak nie saak of jy het gestudeer tegniese ontleding vir jare of het nog nooit gekyk na 'n grafiek die Wins Skandeerder is 'n waardevolle hulpmiddel vir handelaars van alle ervaring vlakke. Aan die klik van 'n knoppie wat jy sal in staat wees om meer as 65.000 aandele, termynkontrakte en forex instrumente soek wêreldwyd om dadelik ontbloot handelsgeleenthede wat aan jou spesifieke kriteria. Dit kamme die hele mark vir jou te kry in geldmaak geleenthede voor dit gebeur te danke aan 'n eenvoudige stelsel wat gerig beweeg na die onderstebo of die nadeel identifiseer, saam met 'n tydraamwerk. Met die Wins Skandeerder. jy kan: Isoleer geleenthede per sektor, deur prys, volume of selfs deur die indeks. Besluit of jy wil net 'n lang termyn of kort termyn ambagte ontbloot. Hand pluk net die aandele wat jy wil monitor, of jy kan geleenthede ander gebruikers wat op besigtig. Sy meer as net tegniese ontleding en voorraad patroonherkenning die Wins Skandeerder vertel jou presies wat jy hoef te doen om munt te slaan uit wat die kaarte aandui, insluitend keerverlies vlakke wat jy kan gebruik om jou risiko te verminder. Nie net is hierdie hulpmiddel beskikbaar vir julle 24 uur per dag, kan jy ook inteken om persoonlike e-pos kennisgewings direk gestuur na jou toe die Wins Skandeerder ontbloot geleenthede wat jou handel profiel pas ontvang. Absolute Tevredenheid gewaarborg As jy nie heeltemal tevrede is - as jy dit nie op 'n suksesvolle handelaar met behulp van die Wins Skandeerder. net gee ons 'n oproep. Wel jou inskrywing te kanselleer, geen vrae gevra, en jy is nie gehef word vir enige bykomende maande van diens. 59 / maand


No comments:

Post a Comment