Wednesday, October 12, 2016

Forex Trading Strategy Without Aanwyser

Forex Strategie Sonder meters deur: Adrian Friggieri Onlangs is aan my gegee 'n artikel van 'n vriend van my oor die handel winsgewend sonder die gebruik van enige aanwysers, Forex strategie, of gereedskap. Onmiddellik het ek gedink hey dit is 'n groot crappy ding en ek gaan my tyd mors met hierdie massiewe verslag en ek was nie van plan om dit te lees. Slegs tot my nuuskierigheid gehou vra myself wat as dit moontlik is Dus het ek besluit om dit 'n piep gee en probeer om te verstaan ​​as dit kan sin maak. Forex Indicators Ek moet sê, ek begin lees reeds te dink dat dit is iets wat nie moontlik is en wat nie met behulp van aanwysers is soos om te probeer om 'n motor te ry sonder 'n stuurwiel. Never mind, ek begin lees en uitgevind dat 'n mens moontlik kan handel met behulp van ondersteuning en weerstand punte as die enigste Forex strategie om handel inskrywings en uitgange te identifiseer. Ek is nog steeds 'n bietjie verbaas hier. Nou, ek is steeds die lees van hierdie verslag, want dit is 'n dik een om te lees, maar dit het my in die onderwerp nog en ek sal saam met jou die resultate van hierdie wonderlike ding keer gedoen met dit te deel. Voordat ek enige inligting publiseer egter sal Ek hierdie Forex strategie probeer 'n bietjie op 'n demo rekening om te sien of dit in orde om rompslomp te vermy om jou mense daar buite lees en volg my poste is moontlik en haalbaar is. So hou 'n baie oop oog op my poste vir verdere ontwikkelinge op hierdie warm onderwerp ondersteuning en weerstand Tot nou toe die bevindings was interessant egter as 'n beginsel soos dit is feite presies dieselfde. Laat my 'n bietjie aan jou te verduidelik ten einde voort te gaan met my op hierdie punt. As jy oop te stel enige grafiek kan jy dadelik sien punte van ondersteuning en weerstand en natuurlik met die korrekte geduld kan mens probeer die volgende punte en gebruik dit as toegang en uitgang-seine in 'n Forex strategie. Tot hier is dit ok en die beginsel is net mooi. Nou hoe kan dit egter 'n moontlike langtermyn suksesvolle Forex strategie handel metode te wees, is dit moontlik Het jy al ooit gebruik SampR as jou inskrywing of uitgang punte As jy nie in kontak en laat hierdie strategie te bespreek. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar direk verifieer. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, ons moedig u aan om ons inligting met die makelaar directly. A eenvoudige strategie met geen aanwysers Dit is nog 'n eenvoudige strategie wat ek tans gebruik van verifieer. Jy kyk net na die laaste 3 daaglikse kerse van enige paar. Tendense is onbeduidend in hierdie strategie Die reëls is eenvoudig soos volg: 1- Liggaam van die nuutste Daily kers is groter as liggaam van die vorige 2 daaglikse kerse 2- Vorige daaglikse kers moet lomp wees 3- Close van nuutste kers is meer as afsluiting van die vorige kers 4- Neem wins vir volgende kers op die sielkundige vlak: 50 amp 00 Want kort gaan: 1- Liggaam van die latest. Forex Trading Sonder Indicators Deur: Johnathon Fox Forex handelaar Johnathon Fox, c ontributor, DailyForex. verduidelik hoe prys aksie vereenvoudig die handel proses en die ingesteldheid wat nodig is om winsgewend te wees. As 'n opname is uitgedeel aan die kleinhandel forex en futures handelaars en een van die vrae wat gevra is, was ldquowhat metode of stelsel het hulle eerste handel met, rdquo sonder twyfel die groot meerderheid van die handelaars sou sê dat hulle begin met aanwysers soos bewegende gemiddeldes , stogastiese, MACD, Bollinger Bands, en die lys van gaan aan en aan. Ek is super gelukkig dat ek praat en help handelaars met hulle handel doelwitte alledaagse, en die lys van stelsels en metodes wat ek teëkom met aanwysers is eindeloos. Jy hoef net te kyk in 'n forex forum om te sien hoeveel nuwe handelaars klouter oor drade die ldquoforex systemsrdquo op soek na die nuutste aanwysers en EArsquos omdat mense vorendag kom met 'n nuwe aanwyser stelsels elke kans wat hulle kry (nie noodwendig winsgewend kinders). Die rede aanwysers is so gewild is dat hulle voed in die nuwe traderrsquos oortuiging dat die aanwyser kan help om te voorspel waar die prys gaan om te gaan. Om aanwysers behoorlik te verstaan, moet handelaars om te verstaan ​​hoe aanwysers gebou en hul inligting te projekteer. 99 van alle aanwysers is gebou met behulp van ou prys inligting aan 'n sloerende aanwyser maak. Byvoorbeeld 'n bewegende gemiddelde is gebou met behulp van ou prys om 'n bewegende lyn wat handelaars kan gebruik in 'n aantal maniere maak. Die groot probleem met aanwysers is dat hulle altyd agter en handelaars gebruik vorige inligting om hulle te lei. Met ander woorde wat hulle gebruik sloerende inligting aan lewende handel oproepe te maak. 'N gevaarlike Trading Mindset Die ander groot bron van kommer met aanwysers is dat handelaars baie selde stop by een aanwyser en dit is dikwels waar dinge begin pair gevorm in die traderrsquos ingesteldheid gaan. 'N Nuwe handelaar sal dikwels een of twee wenners met hul eerste aanwyser. Dit maak nie saak hoeveel verliese die handelaar het of selfs as hulle blaas hul hele rekening. Wat die handelaar sal neig om te onthou is dat die eerste aanwyser het hulle gehelp om 'n wen-handel te maak, en die meeste van alles, sal die handelaar onthou dat hierdie eerste aanwyser het hulle gehelp om korrek te voorspel waar die prys gaan. Al die slegte gedagtes en verliese is heeltemal gestoot aan die kant, want die handelaar reeds op wat volgende kom verskuif en hulle het reeds uitgewerk presies hoe hulle dit alles terug en nog baie meer sal maak. Die handelaar sal dikwels dink ldquoif een aanwyser het my gehelp 'n wen-handel te maak, dan twee aanwysers is seker om my te help voorspel waar die prys selfs beter gaan, rdquo en dan wanneer twee doesnrsquot hulp, drie moet nog beter ens, maar die probleem is dat soos so baie dinge in die handel, is dit eenvoudig net doesnrsquot hierdie manier werk as ek hieronder verduidelik. Mense in die alledaagse lewe is geprogrammeer om te dink dat iets die moeite werd nie kan wees eenvoudig en nuwe handelaars dikwels spandeer baie van hul tyd probeer om handel te maak ingewikkeld te voeg fancy aanwysers aan hulle handel te dink dat die meer aanwysers hulle voeg, hoe meer sal hulle in staat wees om voorspel waar die prys sal gaan nie, maar dit is die teenoorgestelde van wat handelaars moet doen. Dit ingesteldheid is 'n lokval wat baie maklik om te val in, want die handelaar vinnig kan vind homself meer en meer aanwysers soos hy begin met meer en meer verliese met die verkeerde ingesteldheid wat aanwysers sal help om hom te voorspel waar die prys gaan. Wat beland gebeur is die handelaar gaan uit die begin van sy handel reis om in die beste ingesteldheid om ambagte te speel, om met so baie aanwysers op sy kaarte en toe Hy in 'n volledige gemors en toestand van ontleding verlamming. Die handelaar eindig met soveel aanwysers op sy kaarte dat hulle almal uiteindelik weerspreek mekaar en die handelaar kan 'n handelsmerk nie meer te maak, want hy is so verward oor wat hy moet doen. So, wat doen die handelaar moet tyd om te skuif na Prys Aksie Die mees eenvoudige en ongekompliseerde handel metode in die wêreld is die prys aksie te doen. Al wat nodig is vir verhandelingsprys aksie is 'n leeg rou prys aksie grafiek en jou handel metode. Die groot verskil tussen aanwysers en prys aksie is met aanwysers wat jy gebruik ou sloerende prys aksie inligting om te probeer om die toekoms te voorspel, maar met die prys aksie wat jy voortdurend die lees van die rou en lewendige prys as dit word op die grafiek gedruk. Daar is geen aanwysers of invloede van buite glad gebruik word om die prys aksie handel. Eintlik prys aksie handel is die vaardigheid om te kan die prys te lees en maak ambagte op enige grafiek, in enige mark, in enige tyd en sonder die gebruik van enige aanwysers glad. Onderwys en toewyding is nodig suksesvol met die prys aksie handel net soos enige ander handel metodes of stelsels wat die moeite werd is om te wees nie, maar die rede prys aksie handel is so suksesvol en so baie professionele handelaars gebruik dit omdat dit vergemaklik die handel proses en die ingesteldheid vereis om winsgewend te wees. Post a Comment Komende Konferensies Kontak UsForex System Indicators bewegende gemiddeldes verskaf belangrike inligting in verband met die rigting van 'n mark. Hulle was geskep om directional inligting verskaf, glad uit die zigs en zags van 'n tendens. Hulle gebruik het baie meer oorheersend geword met die opmars van rekenaarsagteware. Die outomatiese berekeninge vir MA (bewegende gemiddeldes) het sterk oorweeg hul aansoeke. Hulle kan nou bereken word en aangewend tot die heel tweede / minuut in 'n handels grafiek. Hul aansoeke, tesame met kandelaar seine, bied 'n baie sterk winsgewende handel formaat. Soos met al die ander tegniese aanwysers Mas het 'n relevansie wanneer korreleer met prysbewegings. Hoe die bewegende gemiddeldes benut kan 'n groot verskil tussen 'n matige opbrengs en hoogs winsgewend opbrengste te maak. Trading tegnieke, die gebruik van bewegende gemiddeldes, bied verbeterde toegang en uitgang strategieë. (Sien hier meer forex strategieë) Die mees algemene gebruik is wanneer die betrokke bewegende gemiddeldes te steek. Die haalbaarheid van die gebruik van MA kruising het glo 'n paar relevansie of dit sou nie wyd bekend as een van hul bruikbare aspekte. Maar die voordele van bewegende wraak raak afgeneem as kruisings is die enigste aansoek gebruik. Die akkuraatheid van die kruising analise is matig suksesvol. Daar is egter baie tegniese evaluerings wat matig suksesvol is. Die toepassing van Kandelaar analise met betrekking tot die MA bied 'n hoër funksie. Die vraag ontstaan ​​altyd of die eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA), die eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA), of die geweegde bewegende aver-ouderdom (WBA) te gebruik. Die eenvoudige bewegende gemiddelde is die maklikste om dus te bereken, die rede waarom dit is goed gebruik voor die aangesig van rekenaars. Die eksponensiële bewegende gemiddelde het meer gewild in die afgelope jaar as gevolg van die vinniger berekeninge rekenaarsagteware bied. Dit sluit die jongste data in sy berekeninge, kan die ouer data te vervaag uit, maak die huidige data meer pertinente. Geweegde bewegende gemiddeldes sit meer belang op huidige data teenoor ouer data. Eenvoudige bewegende gemiddeldes werk baie goed, die verskaffing van die nodige om suksesvol handel kandelaar seine inligting. Geld bestuurders, sowel as 'n meerderheid van tegniese beleggers, gebruik die eenvoudige bewegende gemiddelde. Die bewegende gemiddeldes bied 'n eenvoudige visuele aanduiding dat die rigting van 'n tendense helling toon. Wanneer die bewegende gemiddeldes is aan die styg, dui dit op 'n uptrend. Wanneer die bewegende gemiddeldes val, dui dit op 'n verslechtering neiging. As die bewegende wraak sywaarts verhandel, dit toon 'n sywaartse mark. Handelaars wat die bewegende gemiddelde metode te gebruik vir die aanduiding van tendense volg 'n paar baie basiese reëls. 1. As die SMA is trending op, handel die mark op die lang kant. Koop wanneer pryse terugsakking na, of effens laer, die bewegende gemiddelde. Na 'n lang posisie gevestig, gebruik die onlangse laag as jou stop. 2. As die SMA is trending af, handel die mark aan die kort kant. Kort (verkoop) wanneer pryse tydren op of effens bo, die SMA. Een keer 'n kort posisie gevestig gebruik die onlangse hoog as jou stop. 3. Wanneer die SMA is die handel plat of ossillerende sywaarts, dit illustreer 'n sywaartse mark. Die meeste handelaars, gebruik te maak van die bewegende gemiddelde te bepaal-myn tendense, sal nie handel dryf in die mark Eenvoudig gestel, handelaars wat die SMA gebruik as 'n tendens gaan lank (te koop) wanneer pryse neig bo die bewegende gemiddelde. Hulle gaan kort (verkoop) wanneer pryse neig onder die bewegende gemiddelde. Die kandelaar handelaar het 'n geweldige voordeel dat dit in staat is om te sien wat die kandelaar seine vertel hulle by hierdie belangrike bewegende gemiddelde vlakke. FX Monetizer bekend vir die feit dat dit werk op die werklike rekening met 'n wins van meer as twee jaar, begin in 2012, en het net te koop in 2014. Strategie van FX Monetizer is gebaseer op wisselvalligheid breakouts en bekwame werk met 'n volgkeerverlies . FX Monetizer ommits ambagte selde, maar wins op sommige van hulle kan bereik 200 pitte FX Monetizer nie gebruik in die werk gevaarlike metodes uitgang verliese soos Martingale metode, roosters van ander en ander, en hoe monitering toon werklike rekening kan winsgewend wees vir 'n lang tyd . haracteristics van die FX Monetizer 8226 Platform: Metatrader4 8226 munt pare: EURUSD 8226 Trading Tyd: rondom die klok 8226 Tydraamwerk: M15 Aflaai Ingesluit: IndicatorEALibraries Hoe om af te laai klik hereForex Trading Strategie Nick8217s Forex Prys aksie strategie Welkom by die jongste uitgawe van my forex strategie. My forex strategie is ten volle gebaseer op die prys aksie, geen aanwysers, geen verwarrende tegnieke, net suiwer prys. Ek is die ontwikkeling, die opstel van, en die verbetering van my prys aksie strategie sedert 2005. Dit handel strategie is tien jaar in die maak van dit groot veranderinge in marktoestande, hoë wisselvalligheid tydperke, lae tydperke wisselvalligheid en alles anders die Forex mark het gegooi by oorleef Dit. En dit is die skoonheid van die handel 'n prys aksie strategy8230 8230 aanwyser gebaseerde strategieë is gesluit vir die marktoestande hulle geskape na. Prys aksie is vloeistof, dit maklik aanpas by veranderende omstandighede, om verskillende pare, om verskillende tydraamwerke en selfs om verskillende handelaars. Die belangrikste is dat die prys optrede laat jou toe om jou handel eenvoudig te hou. Hou jou Trading Eenvoudige Die sleutel beginsel van my forex strategie is om handel eenvoudig te hou. Ek het dit teen meer as kompliserende handel. Omdat die eenvoudiger jou strategie is, hoe meer effektief sal jy as 'n handelaar. Een van die belangrikste doelwitte van my prys aksie strategie is om my kaarte skoon te hou. Die enigste ding wat ek plaas op my kaarte is ondersteuning en weerstand gebied. Ek gebruik hierdie ondersteuning en weerstand gebied in samewerking met kandelaar analise om handel te dryf Forex. Verpakking my kaarte vol aanwysers sou dit onmoontlik vir my om te prys aksie lees. Trading sonder enige aanwysers maak my forex strategie eenvoudige, stresvrye en hoogs effektief. Wat doen 'n skoon Forex grafiek lyk Here8217s 'n foto van my euro / dollar 4hr grafiek. My skoon en eenvoudige forex strategie Hierdie grafiek is duidelik en maklik om te verstaan, daar is niks wat jy se aandag te lees prys. Dit is waarom ek is lief vir my forex strategie. Sommige handel strategieë is 'n absolute gemors van aanwysers. Kyk bietjie na die beeld hieronder, sommige mense eintlik handel soos dit 'n morsige aanwyser gebaseer Forex strategie Waarom sou jy wil om handel te dryf soos hierdie aanwysers vir hierdie Trading Strategie So om handel te dryf my Forex Trading Strategie Ek gebruik geen aanwysers. Ek don8217t algemeen soos die gebruik van Forex aanwysers, soos ek vind die data waardeloos, want hulle lag huidige prys. As jy wil wees in die oomblik en neem ambagte gebaseer op what8217s gebeur nou dan moet jy basis ambagte op huidige prys Aksie. Wat munt pare kan jy handel suksesvol met behulp van Forex Prys Aksie My Forex Trading Strategie sal werk op enige geldeenheid paar wat vryswewende en gereeld verhandel. Dit is omdat my metode is gebaseer op prys Aksie. Dit beteken dat jy kan hierdie handel strategie te gebruik om suksesvol te handel enige geldeenheid paar wat jy kry op jou forex platform. Dit gesê, ek persoonlik verkies om te konsentreer op 'n paar geldeenheid pare op enige gegewe tyd. Ek vind dit ook steurende om te probeer en hou van te veel pare in 'n keer. Ek handel hoofsaaklik die euro / dollar, USD / CAD en AUD / USD. Ek handel oor die algemeen hierdie munt pare soos dit is die mees voorspelbare en hul beweging is gladder. Jy don8217t vind ewekansige spronge tensy there8217s is 'n paar hoogs onverwagte nuus, wat is redelik skaars. Indien u verkies om 'n spesifieke Forex sessie handel soos die Londen, New York en Asiatiese sessie kies dan die belangrikste geldeenheid pare wat aktief by daardie tyd is. Prys Aksie Trading werk beter op lang tyd rame Aangesien hierdie Forex Trading System is gebaseer op die prys aksie wat jy kan enige tyd handel van een uur en hoër. Ek konsentreer hoofsaaklik op die een uur, vier uur en daaglikse kaarte. Dit is konsekwent die mees winsgewende soos die patrone is makliker om raak te sien en lei tot meer konsekwent winste. Tipes Prys Aksie Ontleding Primêr, ek gebruik twee soorte Prys Aksie Ontleding: ondersteuning en weerstand lyne. Kandelaar ontleding. Hoe om Trades Tik behulp My Forex Trading Strategie As gevolg van die onlangse ekonomiese onsekerheid en lande verloor hul kredietwaardigheid ens, geldeenhede aren8217t wat handel dryf as wat hulle normaalweg sou. Dit het gelei tot my terugskrywings uitsluitlik handel. Ek kyk vir 'n sterk omkeer Opstellings vorm bo-op my ondersteuning en weerstand gebied. Een keer 'n patroon vorm, wat 'n ommekeer aandui, stel ek 'n sneller prys en betree die handel. Ek neem 'n paar ambagte per week en gemiddelde ten minste 'n 80 wen koers. Trading Strategie Teikens en stop Teikens: My doelwitte is gemiddeld 80 pitte. Stop: My punte is gemiddeld 40 pitte. Hierdie teikens en stop verskil tydens verskillende marktoestande. Ek gewoonlik toelaat prys optrede om my doelwit te bepaal en te stop. Dit beteken dat ek sal die kerse te lees en my stop gebaseer op onlangse hoogtepunte en laagtepunte. 'N gemeenskaplike plek vir 'n stop sal wees bo of onder die mees onlangse hoë of lae. Hoe om die handel strategie Eers Rondom Nuusberigte Ek gebruik die Forex Calendar uit forexfactory om tred te hou van ekonomiese data te hou. Statisties Ek het gevind dat ek nie nodig het om te handel in 'n hoë impak nuusberigte te vermy. Trouens, deur die handel deur middel van die meeste nuusberigte, ek uiteindelik die maak van meer profit8230 8230 Hoekom is hierdie Banke en ander groot handel instellings miljoene betaal vir ontleders en data voed hierdie hulle toelaat om opgevoede raaiskoot maak oor die komende ekonomiese data. Hierdie raaiskote is opgeneem in die prys voor die data vrygestel. As 'n bedryf opstel vorme voor 'n belangrike ekonomiese data vrylating, kan dit 'n teken wees dat groot instellings posisie hulself vir die vrylating. As die prys aksie wat jy vertel om kort, daar is gewoonlik 'n rede Die enigste nuus wat ek vermy is onvoorspelbaar nuus of 'n baie hoë impak nuus, hier is 'vinnige lys: Toesprake deur sentrale bank leiers of politici. Rentekoers aankondigings of enigiets wat direk verband hou rentekoerse. NFP verslag, die naam verander 'n ruk gelede op die 8220Non-plaas werk change8221 verslag .. Jy moet ook kyk uit vir belangrike politieke vergaderings soos die G7 en G8-berade. Die onlangse G7-beraad in Junie 2015 het 'n baie onvoorspelbare bewegings in die euro. Vir die grootste deel, kan nuus veilig geïgnoreer word nie. Die enigste ding wat ek nie doen is tik 'n handelsmerk wat veroorsaak word deur 'n nuusvrystelling. Nuus gebaseer beweeg is geneig om vinnig ingegaan, sodat as ek 'n inskrywing sneller, ek verwyder dit voor 'n groot nuusvrystelling. Soos jy kan sien, my Forex Trading Strategie is eenvoudig en sal jou toelaat om pitte maak in enige marktoestande, met byna enige Forex geldeenheid paar.


No comments:

Post a Comment