Saturday, October 15, 2016

Dag Trading Options For A Living

Hoe om 'n Dag Trader Wat is Dag Trading Dag handel is tradisioneel gedefinieer as die koop en verkoop van voorraad, opsies, of kommoditeite in dieselfde handel dag en word het jou posisies gesluit teen die einde van die handel sessie. In die verlede, het die dag handel gereserveer vir finansiële maatskappye en professionele beleggers. 'N Groot persentasie van die dag handelaars werk vir beleggingsondernemingen of is spesialiste in die bestuur fonds. Met die opmars van tegnologie, het die dag handel voortgaan om te groei onder die toevallige handelaar werk van die huis af. Die geskiedenis van Dag Trading Voordat dag handel, as iemand aan 'n voorraad handel wou, wat hulle nodig het om te bel 'n aandelemakelaar om hul bestelling te plaas, wat dan die roete aan die orde deur middel van 'n spesialis op die vloer van die uitruil. Die spesialis sal ooreenstem met die koper met 'n verkoper en skryf 'n fisiese kaartjie wat die voorraad sal dra en stuur dit bevestiging terug na beide makelaars. Kommissies is teen 'n vaste koers van 1 van die totale bedrag van die handel. Dit beteken dat tot 10,000 miljoen se voorraad te koop, sou dit kos om 'n bykomende 100 in kommissies. In 1975, die SEC (Securities and Exchange Commission) het vaste kommissie tariewe onwettig opening van die markte op die eerste van die afslag makelaars meeding om besigheid deur 'n verlaging van hul kommissies en maak kort termyn handel veel meer winsgewend te maak. Dag handel strategieë Die volgende is basiese strategieë wat gebruik word deur die dag handelaars. Sommige van hierdie strategieë vereis kort verkoop aandele in plaas van om dit te koop lank. Daar is 'n paar uitdagings om kort verkoop voorraad wat insluit jou makelaar nie met aandele wat jy kan kort of die voorraad kan beperk word verhoed dat kortsluiting op daardie ruil. Tendens Trading tendens Trading is 'n strategie waar dit word geglo dat 'n voorraad wat stygende sal voortgaan om te styg, of 'n voorraad wat val sal voortgaan om te val. Jy betree die handel in die rigting van die tendens en uitgang keer die prys breek hierdie tendens. Tendens handel sluit gewoonlik die gebruik van die tendens en ondersteuning / weerstand lyne. Klik hier vir meer inligting oor Trend Trading. Contra Trading Hierdie strategie aanvaar dat pryse wat styg of val op 'n hoë koers van momentum sal omkeer en begin gaan teenoorgestelde rigting. Die basiese idee is dat jy handel dryf in die teenoorgestelde rigting as die massas. Klik hier om meer oor Contra handel strategieë te leer. Channel of Range Trading Range handel is 'n strategie wat veronderstel 'n aandele prys sal voortgaan om handel te dryf binnekant van 'n prysklas of kanaal. Handelaars gebruik van hierdie strategie sal 'n lang koop wanneer die prys is aan die onderpunt van die kanaal en verkoop kort wanneer pryse is aan die boonste punt van die prysklas. Klik hier vir meer inligting oor reeks handel. Scalping Dit handel strategie gebruik moet word gedefinieer as verspreiding handel waar jy wins waar klein gapings uitgebrei en gekontrakteer tussen die bod en die vra prys vir 'n voorraad sal neem. Hierdie strategie het nou ontwikkel tot tegniese aanwysers, ondersteuning / weerstand vlakke, en volume are sluit om heen-en terugreis ambagte blywende sekondes om 'n paar minute te maak. Die basiese idee van scalping is om voordeel te trek uit die mark ondoeltreffendheid behulp spoed en 'n hoë handel volume vinnige winste te skep. Klik hier vir meer inligting oor scalping. Trading Gerugte en nuus gebeure Hierdie strategie is meestal net gedoen deur die dag handelaars. Dit vereis dat jy toegang tot 'n verskeie real-time nuus bronne en kan split sekonde besluite te neem. Nuus en gerugte kan groot hoeveelhede wisselvalligheid en 'n hoë emosie skep groot geleenthede indien dit behoorlik verhandel voorsien. Die grootste uitdaging van die saak hierdie strategie is vooruit op die markte reaksie op die nuus en hoe dit effekte die prys van die voorraad. Klik hier vir meer inligting oor handel nuus en gerugte. Risiko versus Beloning As gevolg van die verhoogde hefboom en 'n vinnige opbrengs, kan dag handel uiters winsgewend te maak. Die nadeel is dat indien dit verkeerd gedoen, dit kan ook baie winsgewende wees. As gevolg van die hoë wisselvalligheid van die dag handel, het sommige mense Dag Handelaars bestempel as dobbelaars of adrenalien-verslaafdes. Daar is egter baie mense 'n baie konsekwent en gemaklike lewe van dag handel. Sommige mense moet selfs miljoene dollars maak elke jaar. Koop op marge kan grootliks jou winste of verliese verhoog. Makelaars gewoonlik toelaat dat 'n groter marge persentasie vir 'n dag handel rekening, maar die bedrag van marge beskikbaar vir posisies oornag gehou verminder. Normaalweg moet 'n dag handel rekening 'n minimum van 25000 het en kan koop op marge teen 'n koers van 4-1 te gee jy 100,000 in koopkrag, wat dag handelaar genoem koopkrag. Dat die getal daal tot 2-1 vir posisies oornag gehou, wat oornag marge koopkrag genoem kan word. Dit beteken dat as jy 100 van jou marge gebruik gedurende die dag, jy moet ten minste die helfte van jou poste voor die einde van die verhandeling dag af te sluit. Jou rekening sal aangewys as dag handelaar status as jy 3 ronde trip ambagte ( 'n ronde trip 'n opening en sluiting van die transaksie), in 'n rollende 5 werkdag tydperk. As jy 4 ronde trip handel dryf in 'n tydperk van 5 dae, sal jy beperk word vanaf dag handel vir 90 dae. Jou makelaars sal waarskynlik jou toelaat om 'n voorraad te koop en hou dit oornag voor die sluiting van die posisie. As jy 'n tweede dag handel skending, sal jou rekening óf beperk van handels - of jy kan vra jou rekening 'n non dag handelaar status rekening en koop en dan verkoop na 3 werksdae. Dit hang af van die spesifieke makelaarsfirmas reëls vir 'n paar van hierdie inligting, maar hulle is steeds baie streng met die handhawing van die rules. Day Trading vir 'n lewe: Hoe kan jy begin leef die droom Wat is dit oor die dag handel vir 'n lewe wat fassineer mense Dag traders8230. die wêreld het verlief met hulle. Ek het hierdie webwerf net om 'n kroniek my ervaring as ek was dag handel en reis regoor die wêreld. Wat hierdie verander in was meer van 'n reis site, maar noudat ek kry al hoe meer mense wat my vra hoe om dag handel. Ek is van plan op te gee meer inligting oor die dag handel. Ek het amptelik begin oefen mense via my eie dag handel webwerf. www. DayTradingAcademy. Ek is van plan op te voeg 'n baie inligting op hierdie webwerf net oor die dag handel as ek 'n baie terugvoer gedoen van my dag handel blog van mense wat meer inligting wil hê. So nou in plaas daarvan om hoofsaaklik reis-verwante, WanderingTrader. sal nog 'n dag handel en reis-verwante wees. Vanaf nie ek in die bedryf gewees het vir byna 15 jaar en ek het elke oomblik van dit graag wou hê. Die eerste twee jaar van my loopbaan was nie maklik nie en al wat ek gedoen het, was verloor geld. Soos baie van julle weet ek het uit studentelenings om te leer hoe om handel te dryf en ek verloor dit alles in 'n maand. Dit net afgedwing my poging om 'n professionele dag handelaar geword en leer hoe om dag handel vir 'n lewe. Dag handel is nie 'n maklike beroep en probeer om te leer hoe om dag handel is selfs moeiliker as gevolg van al die dinge wat jy in ag moet neem. Wat ek sal probeer om dit te doen deur middel van hierdie webwerf is voorsien die meeste inligting wat jy sal nodig hê om te begin, en die beste ding is dat dit alles gratis sal wees. Ek is van plan op die deel van my ander dag handel strategieë hier sowel as my dag handel strategie. Ek is ook van plan op die deel van gratis gereedskap oor hoe om die sagteware wat ek gebruik soos 'n ninja handelaar en handel stasie gebruik. Ek persoonlik dag handel Eminis omdat they8217re so maklik om te kry in en jy kan ook begin met 'n baie klein bedrag geld in vergelyking met die aandelemark. Maak seker dat wanneer you8217re gaan dag handel dat jy die risiko wat betrokke is, want as ek gedoen het toe ek jonger was van mening begin, kan jy maklik verloor jou hemp Ek sien uit daarna om al die inligting wat jy nodig het en as jy enige vrae het don8217t huiwer om my te laat weet. Kry gratis opgraderings Sluit meer as 50,000 mense wat ontvang eksklusiewe reis wenke weeklikse. eksotiese bestemming besonderhede, en my gratis gids tot alles wat jy nodig het om te weet tot dag handel en reis regoor die wêreld. Oor Marcello Arrambide Ive die wêreld gereis het nou vir ongeveer 4 jaar het ek min of meer as 80 lande en al 7 kontinente besoek. Ek het ook geleef het in 12 lande wat strek van 5 kontinente. Lees meer raquo Popular Posts Curious van hoe Dag Trading Werke aangeteken video van Een Ons Beste Live Market Klasse Hoekom ek Won8217t Wees Ecuador Weer Anytime Besoek Binnekort troetel 038 Stap Met Cheetahs in Afrika by Mukuni Big 5 Safaris Hoekom reis rondom die wêreld is so 'n mooi ding Hoe Professionele Dag Handelaars Maak Geld in die aandelemark Lagoa Paraiso in Jericoacoara, Brasilië (foto-essay) om in hegtenis geneem 038 in hegtenis geneem in die nuutste land in die wêreld Aan ontvoer (En kans op) in Caracas, Venezuela Hoe kry jy 'n goedkoop Last Minute cruise om AntarcticaHow om 'n bestaan ​​dag Trading Hoe Maak vir dag Handel 8211 Die 200 / dag Challenge Ons is jy aanbied met 'n 200 / dag Challenge. As jy in staat is om 200 / dag in die mark te maak jy gaan maak oor 50k / jaar. Hoe sou 'n ekstra 50k / jaar jou lewe verander om 200 / dag maak in die aandelemark wat jy het om 'n suksesvolle handel strategie te leer en jy moet leer om reëls te volg. Een van die grootste oorsake van die verlies onder nuwe handelaars is oor handel en versuim om risiko te bestuur. Ons leer ons studente om 3-5 ambagte te neem in die oggend gebaseer op die handel strategieë we8217ve bewys suksesvol is, insluitend die gaping en gaan, Momentum Trading, en Terugskrywing Trading strategieë. Wanneer jy aansluit by die Warrior Trading span neem ons u onder ons vlerk. Ons missie is om te sien jy slaag as 'n handelaar. Jy kan sien en leer sal wees as ons die markte in ons lewe Dag Trading Chat Kamer handel. Jy sal handel waarskuwings hoor, breaking news, en in staat wees om te gesels met honderde ander handelaars in real-time. In die aande is jy welkom om saam met ons in ons handel kursusse waar ons dek die gevorderde handel tegnieke wat ek gebruik om voordeel te trek uit die mark elke dag. Ek wil ook studente aan te moedig om saam met ons in ons simulator. Ons loop 'n Demo Trading Simulator wat jou toelaat om handel te oefen met 50k in voorgee geld en is ingestel sodat ek kan die ambagte van AL ons studente te monitor. Dit beteken dat wanneer ons U om foute te maak wat ons kan hulle onmiddellik wys hoe om Day Handel n Klein rekening 1000-8653 in 1 Maand Dit is die resultate van my 200 / dag Challenge Klik hier om te lees Die 8 Stappe om te maak 200 / dag 8211 1. Sluit die Dag Trading chat kamer die eerste stap is om 'n kletskamer lid in die Warrior Trading chat kamer Dit is waar jy al die strategieë wat ons handel op 'n daaglikse basis sal leer geword. 2. Leer die Momentum en Terugskrywing Dag handel strategieë. My absoluut gunsteling strategieë is Momentum en Terugskrywing handel strategieë. Ek gebruik dit om 'n bestaan ​​te handel maak die markte. In ons dag Trading Kursusse sal ek julle leer om al die besonderhede van hierdie strategieë. 3. Neem 'n Trading Strategie en skryf jou Trading Plan Sodra you8217ve besluit watter strategie voel soos die beste geskik is vir jou toleransie vir risiko en rekening grootte, is jy gereed om 'n verhandeling van plan te skep. 'N Skriftelike handel plan is die dokumentasie hoe jy die markte sal handel. 4.Trade die Strategie vir 1 maand in 'n simulator Voordat ooit handel met die regte geld wat jy moet handel in 'n gesimuleerde Handelsrekening vir 1 maand om jou vaardighede te toets. Jy doel is eenvoudig om 'n akkuraatheid van minstens 60 en 'n wins verlies verhouding van 1 in stand te hou: 1, wat beteken dat die wenners is ewe groot of groter as die verloorders). As jy hierdie bank punte kan behaal, dan is jy gaan om gereed te lewe handel te wees. Gedurende die 1 maand praktyk, probeer om 6 ambagte per dag te neem as 'n beginpunt. Onthou om jou maksimum daaglikse verlies volg. Jy het nog nooit 'n daaglikse verlies wat jou daaglikse doelwit oorskry het. As jy doel is 200 wins, jou maksimum verlies is 200. 5. Skaal Uit Wenners Ek gebruik 'n aggressiewe strategie van skalering uit wenners. Dit beteken dat as I8217m slaan my eerste wins teiken, kan sê 100 van 'n bedryf, ek verkoop altyd half, en pas my stop om gelyk te breek. Dit beteken dat selfs al is die voorraad daal weer af, I8217ll het nog 'n klein wenner. Met ander woorde, as I8217m reg op my inskrywing en die voorraad styg, sal dit altyd 'n klein wenner wees. In plaas daarvan om die hele posisie te hou en te kyk vir 'n huis hardloop, ek kyk vir klein oorwinnings en konsekwentheid. Dit is 'n kritieke vaardigheid vir 'n nuwe handelsmerk te neem. 6. Slaan die daaglikse doelwit amp Wins verliesverhoudings Kom ons sê byvoorbeeld dat jy 'n totaal van 6 ambagte elke dag met 'n 100 Max verlies en 100 wins teiken te neem. As 2 handelaars is verliese en 4 handelaars is wenners, sal jy ongeveer 65 akkuraatheid het. Jy sal af 200 tot verliese en tot 400 in wenners wees, gee jou 'n netto wins van ongeveer 200 / dag. Ons wil altyd studente na te streef vir 'n 2: 1 wins verlies verhouding, waag 100 te maak 200, maar ons verstaan ​​dat isn8217t altyd maklik nie, veral vir 'n beginner. Maar dink net, met 'n 2: 1 wins verlies verhouding en 6 ambagte, sal jou 2 verloorders steeds af wees net 200, maar jou 4 wenners sal nou meer as 800 in winste, gee jou 600 in netto wins wat 3x jou 200 / dag doel, en its8217 net die gevolg van verbeterde wins verlies verhoudings. So as jy in staat is om akkuraatheid te verbeter aren8217t, kan jy werk om jou wins verlies verhoudings te verbeter. 7. Hou Jy Akkuraatheid Deur gedissiplineer Ten einde langtermyn sukses wat jy hoef te gedissiplineer te handhaaf. Dit beteken dat na aanleiding van jou handel strategie om die T. Geen kortpaaie En nee gewaag buite jou strategie omdat jy dink jy sien iets wat 'n groot wenner kan wees. Don8217t laat versoeking toelaat om reëls te breek. Ek dwing myself om 5miles hardloop toe ek breek reëls. Dissipline is van kritieke belang en moet jy dit af te dwing. 8. Die verhoging posisie groottes meeste handelaars begin met 'n klein daaglikse doelwitte van 50-100 dollars, en dan stadig werk hul pad tot 200, 300, en hoër. Tans I8217ve afgeskaal tot daaglikse doelwitte van 1k, maar ek weet dat sommige handelaars wat daagliks doelwitte so hoog as 5k. Baie handelaars sal uiteindelik vind hul gemaksone in die 400-800 daaglikse doelwit bereik en heeltemal tevrede met wat. Ons doel is om jou daar so gou as moontlik te kry Ons leer die beginsels van die handel aandele As jy die dag handel probeer of dopgehou iemand anders dag handel, jy reeds weet die konsepte is eenvoudig, maar om suksesvol te dag handel is soos loop 'n koord . As jy kyk na iemand om dit te doen wat hulle maak dat dit lyk maklik, maar wanneer jy probeer dit lyk byna onmoontlik. Dit is die ervaring die meeste nuwe dag handelaars sal deurgaan. Trouens, sy dieselfde ervaring wat ek deurgemaak het toe ek leer om handel. Leer hoe om te dag handel doesn8217t moet so hard wees. Ek het gevind dat die beste ambagte is die mense wat die meeste voor die hand liggend en hulle werk byna onmiddellik (check out my gunsteling dag handel strategieë hier). As ek vind myself in die posisie van die hou van ambagte wat enigiets Arent doen of probeer om patrone te dwing ek gewoonlik in die moeilikheid beland. ID moedig handelaars om te fokus op die voor die hand liggend setups ons leer eerder as oor kompliseer dit. It8217s moontlik om 'n lewende dag handel te maak, maar dit verg toewyding. Handboek konsepte in ons dag handel kursusse sal ons jou leer die basiese handboek konsepte wat nodig is vir die dag handel. Jy sal leer hoe om risiko te bestuur, hoe om aandele te kies werd handel, hoe om potensiële setups te identifiseer, hoe om te betree en die uitgang ambagte, en hoe om jou emosies te beheer, terwyl jy handel dryf. Deur die neem van die tyd om onderwys jouself jy is reeds bewys van 'n bereidwilligheid om te leer dat jy sit voor die meerderheid van die nuwe handelaars. Die meeste nuwe handelaars sal nie bewys strategieë handel en dan wonder hoekom hulle geld verloor. Terwyl jy in die opleiding van sy belangrik dat jy net die handel in 'n gesimuleerde rekening. Jy moet die strategieë wat ons leer te beoefen en te werk aan die bou van jou vaardighede. Sodra jy bewys jy kan winsgewend in 'n gesimuleerde omgewing sal jy gereed is om oor te skakel na lewe trading. How 'n 1000 'n dag saam met hierdie nuwe voorraad opsies handel tegniek Ek het 'n baie die afgelope tyd op hierdie blog geskryf oor my geheime voorraad plaasvervanger wees strategie. Ek wil uit te brei op hierdie tegniek deur te wys jy hoe ek 1000 per dag gemaak het met behulp van hierdie strategie. As jy onthou die geheime voorraad vervanging strategie is diep koop in die geld oproep en verkoopopsies vervang die aankoop van die werklike voorraad. Die voordeel van die gebruik opsies is wat gee jou gratis benoud hefboom 10 tot 20 keer, met 'n beperkte nadeel en vereistes lae kapitaal (jy het net om te sit 1/10 of 1/20 van die bedrag in vergelyking met die aankoop van die werklike voorraad). En hierdie geheim voorraad vervanging strategie kan jy om handel te dryf met 'n rekening so min as 5000 tot 1000 'n dag swing handel en dag handel aandele maak. Dit eerlik is een van die mees opwindende metodes wat ek nog ooit gevind om 'n bestaan ​​te handel in die mark te maak, het ek persoonlik gemaak by verskeie geleenthede 2000 of meer in 'n dag met behulp van hierdie tegniek en op die oomblik is ek net die handel 'n 5000-rekening. Die sleutel tot hierdie strategie is om baie volatiel, vloeistof aandele wat opsies met 'n hoë handel volume het, sodat jy het 'n baie klein verspreiding wanneer jy die opsie te koop kry. Wat dit beteken is wanneer jy die dag handel of swing handelsvoorraad opsies, jy net wil wan en oproepe wat baie streng versprei het te koop, (die verspreiding is die verskil tussen die bod en vra). Jy wil die verspreiding te pennies wees. Volgende, moet jy verstaan ​​dat in die kort termyn (oral 1-5 dae) prys aksie, geld vloei en technicals ry 95 van die aandele prys in die kort termyn. So wat jy nodig het om te weet wat grafiek patrone werk in die kort termyn en gelukkig is daar 'n paar grotes wat byna almal van die tyd werk. Laastens, moet jy my geheime voorraad vervanging tegniek gebruik, wat net opsies wat diep diep in die geld is te koop, sodat die opsie beweeg byna een vir een met die voorraad. 1) Slegs handel aandele wat opsies wat baie vloeistof met 'n hoë volume is, sodat wanneer jy die put te koop of skakel die het: So om hierdie geheim voorraad vervanging Tecnique van dag handel swing handel opsies wat jy nodig het die volgende reëls elke keer gebruik verspreiding is baie laag, (dit moet pennies wees) sodat jy nie betaal 'n groot premie op elke handel. 2) Slegs handel vlugtige voorrade met 'n groot Korttermyn voorraad grafiek patrone. Soos die een wat ek gevind in Afrigter (WvM). 3) En die belangrikste, jy wil my geheime voorraad vervanging strategie gebruik van slegs diepe koop in die geld oproepe en wan, waarin die opsies beweeg byna een vir een met die voorraad. Redakteur van die Billion PortfolioDay Trading vir 'n lewe - Deel 1 Dag Trading is nie 'n vinnig ryk skema. Dag Trading is 'n besigheid, 'n loopbaan en 'n kans vir diegene wat 'n diep begeerte om 'n suksesvolle entrepreneur, terwyl die wat betrokke is in die aandelemarkte wees. Daar is geen seker vuur formule vir 'n suksesvolle dag Trading, dit neem 'n groot deel van die tyd, fokus en diep hart bepaling. Of jy nou wil Dag Handel Voorrade. Dag Handel Futures of dag handel Forex doen dit op die regte manier. Een van die belangrikste stappe tot suksesvolle dag Trading leer om te beheer jou handel kapitaal te beskerm jou handel kapitaal asof jou lewe daarvan afhang, want sonder jou handel kapitaal, jy kan nie Dag Handel daarsonder. Deur die beheer van jou handel kapitaal, jy is op dieselfde tyd, fyn tuning jou persoonlike dissipline. Sonder die ontwikkeling van 'n sterk, opregte persoonlike Dissipline sal jy so baie baie duur foute te maak, sal jy op soek is na 'n ander loopbaan voor jy dit weet, dalk in 'n kwessie van minute, ure of dae vanaf die tyd wat jy die eerste keer begin Dag Trading. Persoonlike dissipline bestaan ​​uit die beheer van jou emosies deur middel van die hoogtepunte en die laagtepunte die goeie ambagte en die slegte. Persoonlike Dissipline is iets wat jy ontwikkel in jouself te nie die foute wat lei tot groot verliese die foute wat jy maak 'n belegger te herhaal, want jy didnt neem jou stop verlies die fout wanneer jy dit nie neem winste van 'n bedryf wat jy nou het, tot 'n verlies te neem op. 'N Verlies is 'n verlies en jy sal stop verliese, sy is al deel van Dag Trading neem. Niemand hou daarvan om 'n verlies te neem egter suksesvolle handel neem 'n verlies wanneer dit te verloor is jou stop verlies wat beteken, jy jou handel beheer, is jou persoonlike dissipline korrek aangewend. 'N sleutel tot suksesvolle dag Trading is uitlê jou Persoonlike Trading Strategie, stap vir stap. Stel voorafbepaalde aandeleverhandeling bedrae. Bepaal die maksimum aantal aandele / baie jy van plan is om handel te dryf, afhangende van die prys van die Stock, Futures of Forex wisselvalligheid en algehele mark momentum. Bepaal die bedrag van die verlies, jy bereid is om te neem, afhangende van die aantal aandele / baie jy handel. Hoe meer aandele / baie jy handel, hoe strenger die stop verlies wat jy moet hardloop met. 'N stywe stop verlies is 'n beheerde stop verlies. Wanneer 'n stuk hout Futures of Forex jy in treffers jou stop verlies, moet jy reeds weet wat om te doen. Neem deel aan professionele Dag Trader opleiding. Die koste van 'n opleidingsprogram kan die ekwivalent van 'n moontlike verlies wat jy kan eindig met, op net een handel. Bo alles, jy moet nooit ooit 'n enkele dollar van werklike Trading Capital verhandel totdat jy demo-verhandel of papier-verhandel vir 'n paar maande of weke, afhangende van hoeveel tyd wat dit neem om jou persoonlike Trading Strategie ontwikkel. Neem jou tyd en maak seker jy het jou Persoonlike Trading Strategie, down pat en om die T. Word deel van 'n professionele Dag Trading Diens vir die Stock, Futures of Forex tel wat hulle kan bied. Jy moet fokus op die ontwikkeling van jou persoonlike Dag Trading Strategie en Dag Trading vaardighede terwyl demo-handel of papier-handel, terwyl die gebruik van die professionele Dag Trading Service. Moenie vir een of ander rede, probeer om die proses te jaag. Dit neem tyd om 'n professionele Dag Trader geword. In 'n haas en jy kan uiteindelik besig om die voormalige, Dag Trader wou-to-be. Dag Trading Stocks, Futures, Forex en Options behels aansienlike risiko van verlies. Online Trading is nie geskik vir alle beleggers of Dag Handelaars. Enige styl van Handel is baie riskant. Trading kan lei tot groot finansiële verliese. Dit nie die geval neem lank vir verliese te berg. Trading kapitaal beskerm moet word om risiko te vermy. Stock, Futures, Forex en Options transaksie kan riskant wees. Prys kan beïnvloed word deur onbekende faktore. Likiditeit van 'n handelsmerk kan in gevaar wees. Dit is 'n uitdaging om dag handel aandele, termynkontrakte, Forex en Options. Handelaars en Dag handelaars het potensiaal vir wins. Moenie geld belê dat jy nie kan bekostig om te verloor. Handelaars moet vlak van risiko te hersien. Handelaars moet risiko van verlies te hersien. Handelaars moet die know-how om handel. Gevolgtrekking wat jy van plan is om te kry wanneer die handel. Jy kan of mag nie winste of verliese te bereik. Jy moet nie probeer om ons prestasie te kopieer. Jy is 'n risiko vir die verlies van sommige of al jou kapitaal en bates. Prys geraak kan word deur die mark aksie. Daar is geen finansiële risiko, terwyl demo handel. Demo handel is glad nie soos lewende handel. Demo handel nie rekening vir impak van die finansiële risiko. Ander faktore kan beïnvloed werklike handelsresultate. Mark aksie kan die bedrag van die verlies van 'n bate beïnvloed. Jy kan 'n totale verlies van fondse aanvanklike marge volhou. Jy kan gevra word om meer fondse te deponeer om jou posisie te behou. Jy mag nie die vermoë het om verliese te weerstaan. Jy mag nie in staat wees om te voldoen aan 'n sekere handel program. Trading resultate kan beïnvloed word deur ander faktore in die markte. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Verder kan jy na die NFA webwerf vir verdere inligting. U stem daartoe in om nie inligting verskaf, behalwe vir jouself te gebruik. Ons is nie aanspreeklik wees vir data of inhoud wat jy gebruik van hierdie webwerf. Ons is nie aanspreeklik vir enige foute of aksies wat jy neem uit die gebruik van inligting op hierdie webwerf. Ons kan skakels slegs vir jou gerief verskaf. Jy is verantwoordelik vir die skakels wat jy toegang. Jy is verantwoordelik vir baniere jou toegang vanaf ons webwerf. Ons is nie verantwoordelik vir dienste wat jy kan toegang vanaf ons webwerf. Ons is nie aanspreeklik vir enige skade of koste wat aangegaan word van ons webwerf. Ons hoef nie as 'n makelaar geregistreer te word. Ons hoef nie as 'n handelaar te registreer. Vir meer inligting oor die risiko's terwyl Dag Trading besoek die SEC webwerf.


No comments:

Post a Comment